Blog

We write for you

4ME MEDIA
4ME MEDIA
/
/
/
7. december 2020
Ako získať zákaznícku lojalitu a z jednorazového nákupu urobiť pravidelný? 

Ako získať zákaznícku lojalitu a z jednorazového nákupu urobiť pravidelný? 

Pandémia spôsobila problémy nejednému podnikateľovi. Vďaka aktuálnym vianočným nákupom sa predajcovia opäť môžu o čosi ľahšie nadýchnuť. Ak však nechcete, aby príval zákazníkov bol len krátkodobou záležitosťou pred sviatkami, využite silu marketingovej psychológie. Udržte si súčasných zákazníkov a naviažte s nimi puto, ktoré z jednorazového nákupu bude do vašej spoločnosti prinášať zisky opakovane a dlhodobo. Pretože práve lojálni zákazníci sú to, čo vám pomôže udržať sa na trhu aj v horších časoch. Ako si utužiť vzťah so zákazníkmi a získať zákaznícku lojalitu? Dočítate sa v našom blogovom článku.

 

4ME MEDIA
4ME MEDIA
Sme 4ME MEDIA, Creating Brand Story. Zabezpečujeme služby naprieč celým marketingovým mixom a pre svojich klientov robíme maximum pre to, aby sme naplnili ich očakávania.
By using the sites operated by 4ME MEDIA s. r. o. you agree to the use of cookies that help us provide better service. More info
sk
en