Blog
We write for you


Zadarmo vylepšíme vašu kampaň pomocou týchto 6 krokov. Vyskúšajte to!
Google AdWords je inzertný systém spoločnosti Google, ktorý je celosvetovou jednotkou na trhu. Má obrovské pokrytie (99%) a využíva ho dnes takmer každý. Ponúka širokú ponuku typov inzercie, od vyhľadávacej siete, cez obsahovú sieť, video až po vzájomné kombinácie.
Inzercia v Google AdWords nie je technicky náročná, avšak vyžaduje si určité odborné vzdelanie, ktoré vám ponúkame zadarmo v sekcii online marketing na našom blogu.

Prinášame vám niekoľko tipov, na čo si dávať pozor v Google AdWords a akým chybám sa vyvarovať.
1. Nastavenie kampane.
4. Typy zhôd kľúčových slov.
6. Témy, umiestnenia, záujmy.
Týchto 6 bodov vám zaručí čo najlepšie a najpresnejšie zacielenie na vašu cieľovú skupinu a tým pádom vám pomôžu dosiahnuť lepšie výsledky vo vašej reklamnej kampani.
Všetkým používateľom a inzerentom používajúcim Google AdWords odporúčame zapracovať tieto návrhy do svojich kampaní, aby ste začali využívať potenciál vašej reklamy naplno.
V prípade, že by ste mali záujem o odbornú spätnú väzbu od nášho PPC špecialistu úplne zadarmo, vyplňte prosím náš kontaktný formulár.

Inzercia v Google AdWords nie je technicky náročná, avšak vyžaduje si určité odborné vzdelanie, ktoré vám ponúkame zadarmo v sekcii online marketing na našom blogu.

Prinášame vám niekoľko tipov, na čo si dávať pozor v Google AdWords a akým chybám sa vyvarovať.
1. Nastavenie kampane.
- Pri výbere typu kampane odporúčame zaškrtnúť políčko „All features“. Oproti možnosti „Standard“ vám táto možnosť ponúka viac možností upraviť a prispôsobiť si vašu reklamu a pridať viac rozšírení.
2. Prepojenie Google AdWords a Google Analytics.
- Tento krok vám výrazne uľahčí sledovanie návštevnosti, interakciu a chovanie návštevníkov na vašom webe. Rovnako sa dozviete, odkiaľ prišli, koľko návštevníkov prišlo z reklamy, aká bola vstupná stránka, kde videli vašu reklamu atď.
- Účty si viete prepojiť tak, že kliknete na koliesko v pravom hornom rohu
a následne kliknete na „Linked accounts“ a následne „Google Analytics“.
3. Používajte rozšírenia v reklame!
- Google AdWords ponúka vo svojej platforme rôzne rozšírenia k reklame, či už rozšírenie o adresu, o podstránky alebo o telefónny kontakt. Odporúčame pridať čo najviac týchto rozšírení a to jednak z dôvodu viac call-to-action prvkov a vo výsledkoch vyhľadávania zaberiete „viac“ miesta. Viď rozdiel.
4. Typy zhôd kľúčových slov.
- Odporúčame používať viacero typov zhody kľúčových slov. Určite sa nájdu slová a frázy, ktoré s veľkou pravdepodobnosťou užívatelia vyhľadávajú. Používajte voľnú, frázovú alebo úplnú zhodu.
- Voľná zhoda
- Príklad kľúčového slova: dámske čiapky
- Príklad vyhľadávania: kúpiť dámske čiapky
- Modifikátor voľnej zhody
- Symbol: +kľúčové slová
- Príklad kľúčového slova: +dámske +čiapky
- Príklad vyhľadávania: čiapky pre ženy
- Frázová zhoda
- Symbol: „kľúčové slovo“
- Príklad kľúčového slova: „dámske čiapky“
- Príklad vyhľadávania: kúpiť dámske čiapky
- Presná zhoda
- Symbol: [kľúčové slovo]
- Príklad kľúčového slova: [dámske čiapky]
- Príklad vyhľadávania: dámske čiapky
- Nezabudnite na tento dôležitý aspekt, že existujú aj vylučujúce kľúčové slová. Ich používaním ešte lepšie zacielite na svoju cieľovú skupinu. Rovnako predídete irelevantným zobrazeniam reklamy a teda v konečnom dôsledku na reklame ušetríte.
- Tieto negatívne kľúčové slova sa dajú pridať do zoznamu slov tak, že pridáte symbol – pred kľúčové slovo.
6. Témy, umiestnenia, záujmy.
- Pri obsahovej sieti je veľmi dôležité konkrétne zacielenie na cieľovú skupinu. Čím lepšie ju označíte cez záujmy, umiestnenia a témy, tým bližšie sa k nej dostanete a profitujete.
- V rámci označovania publika a svojej cieľovej skupiny odporúčame čo najpresnejšie a čo najdôkladnejšie označiť svoju cieľovú skupinu, aby ste predišli míňaniu prostriedkov na irelevantné publikum.
Týchto 6 bodov vám zaručí čo najlepšie a najpresnejšie zacielenie na vašu cieľovú skupinu a tým pádom vám pomôžu dosiahnuť lepšie výsledky vo vašej reklamnej kampani.
Všetkým používateľom a inzerentom používajúcim Google AdWords odporúčame zapracovať tieto návrhy do svojich kampaní, aby ste začali využívať potenciál vašej reklamy naplno.
V prípade, že by ste mali záujem o odbornú spätnú väzbu od nášho PPC špecialistu úplne zadarmo, vyplňte prosím náš kontaktný formulár.
