Blog
Píšeme pre vás


Naučte sa, ako písať titulok stránky a ešte z neho vyťažiť
Titulok stránky je text, ktorý sa zobrazuje na viacerých miestach na internete. V prvom rade sa zobrazuje vo vašom prehliadači v hornej lište.
Rovnako sa zobrazuje aj vo výsledkoch vyhľadávania, a tu už to začína naberať na vážnosti. Návštevník, ktorý vyhľadáva cez vyhľadávač konkrétne služby alebo produkty, si vyberá aj na základe titulku stránky. Aj titulok prispieva k návštevnosti vašej web stránky a teda netreba ho podceňovať!
Ako napísať správne titulok?
Základ je mať systém v písaní titulkov. Odporúčame na každú podstránku napísať vlastný titulok.
To znamená, že každá podstránka je jedinečná, a má vlastný originálny obsah. Odporúčame, aby titulok obsahoval aspoň jedno kľúčové slovo v rámci obsahu, ktorý sa nachádza na danej stránke. Priemerná dĺžka titulku by mala byť 50 až 60 znakov.
Nezabudnite na značku!
V rámci každého titulku by ste mali zahrnúť svoj vlastný brand. To znamená, že titulok by mal byť rozdelený na dve časti.
· Variabilná – Titulok zameraný na konkrétnu podstránku a jej obsah
· Stabilná – Druhá časť titulku by mala byť stabilná a nemenná a ma byť zameraná na váš brand. To znamená na názov spoločnosti, prípadne váš slogan atď.
Váš titulok by mal vyzerať asi nasledovne:
· Text zameraný na konkrétny obsah podstránky | Brandový text stránky.
· Efektívna PPC reklama od profesionálov | 4MEMEDIA – Creating Brand Story
Netreba podceňovať silu titulku, nakoľko aj toto je text, ktorý predáva a aj na základe tohto textu sa z návštevníka môže stať zákazník.
Ak máte na stránke zlé titulky, odporúčame ich zmeniť čo najskôr. Nikdy nie je neskoro na krok vpred!
V prípade, že si neviete rady, zanechajte komentár, radi vám poradíme vo vytváraní titulku na váš web.
Zdroj: www.moz.com