Blog

Píšeme pre vás

Štefan Schmidt
/
/
/
16. február 2018
Udržateľný marketing a udržateľný rozvoj

Udržateľný marketing a udržateľný rozvoj

Už posledné dve storočia prežíva ľudstvo éru priemyselnej a technologickej revolúcie, ktorá so sebou nesie nielen dramatické zmeny v životnom prostredí ale aj v spoločnosti. Nezodpovedné správanie firiem a globalizačné procesy sa význame podpísali pod túto problematiku.

Celá rada štúdií po celom svete ukázala, že zákazníci, zamestnanci a investori stále viac uprednostňujú tie spoločnosti, ktoré sú považované za spoločensky zodpovedné a hlavne šetrné k životnému prostrediu. Firmy sú teda postupom času nútené prehodnotiť svoje ciele, smerovanie a stratégie predovšetkým na úrovni marketingového rozhodovania. Teraz už asi aj tušíte čomu sa budeme venovať v tomto článku. :)

Udržateľný marketing a udržateľný rozvoj

Štefan Schmidt
Štefan Schmidt Business & Project Director
Obchodník telom i dušou. Legenda vraví,  že ho nikto bez telefónu na uchu ešte nevidel. Zaujíma sa o ľudí a pre klientov by zniesol aj modré z neba. Každý sa mu bez otáľania otvorí a povie mu aj tie najtajnejšie tajomstvá. Veľmi …
Viac o autorovi
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en